Kliknij na zdjęcie aby powiększyć !!!

A jeśli chcesz coś zamówić kliknij TU a dowiesz się co i jak:


sobota, 12 lutego 2011

# 0


Od niedawna moim nowym hobby stała się ręcznie robiona biżuteria modelinowa. Zaczęłam od oglądania dzieł innych i zaczęłam sama lepić. Hmm… pierwsze moje stwory z modeliny spaliły się w piekarniku, no ale człowiek uczy się na błędach, teraz sama tworzę i chciałabym zaprezent

ować moje ręczne wytwory. Wykonuję wszystko według pomysłów swoich, osób które coś chcą konkretnego a także zaglądam do neta aby załapać jakąś inspiracje. Do wyrobu biżuterii używam modeliny termoutwardzalnej i elementów posrebrzanych takich jak bigle czy sztyfty.

A to modelina z której korzystam:


Dopiero zaczynam, więc zdarzają mi się błędy i niedociągnięcia ale staram się jak tylko potrafię żeby wszystko wychodziło jak pierwsza wizja, teraz może być już tylko lepiej.
Z góry dziękuję za komentarze i ewentualnie rady ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz