Kliknij na zdjęcie aby powiększyć !!!

A jeśli chcesz coś zamówić kliknij TU a dowiesz się co i jak:


czwartek, 17 lutego 2011

# Jeśli chcesz coś zamówić przeczytaj !

  • Biżuterię wykonuję z modeliny termoutwardzalnej. Bigle i inne elementy są posrebrzane, elementy modelinowe są lakierowane.
  • Zamówienia przyjmuje pod numerem gg 914625. Piszcie bez względu na to czy jestem dostępna, czy nie- przeważnie jestem niewidoczna.
  • Jeśli chcesz złożyć zamówienie napisz co byś chciała, możesz wybrać coś z mojej galerii lub zaproponuj coś sama. Ja w ciągu 5 dni postaram się spełnić twoje życzenie. Przed upieczeniem biżuterii mogę Ci wysłać zdjęcie obejrzysz sobie i ewentualnie coś poprawie.
  • Zaczynam lepić coś co wybierzesz po otrzymaniu wpłaty - w przypadku wysyłki. Natomiast gdy wybierasz odbiór osobisty płacisz przy odbiorze.
  • Forma płatności to przelew (nie wysyłam za pobraniem) lub odbiór osobisty. Wszystkie potrzebne dane podaje na gg.
  • Na wpłatę czekam 7 dni.
  • Jeśli z jakiś powodów rezygnujecie z zamówienia proszę o kontakt:)
  • Koszt przesyłki według cennika Poczty Polskiej
    5zł- list polecony ekonomiczny
    6zł- polecony priorytet
    wysyłam zamówienia w kopertach bąbelkowych
  • Przyjmuję wszystkie zamówień indywidualne. Chyba że wymyślisz coś naprawdę skomplikowanego że nie dam rady zrealizować twojego zamówienia.
  • Zapraszam na gg, odpowiem na wszelkie pytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz